Szeretettel köszöntelek a Mitsubishi klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mitsubishi klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mitsubishi klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mitsubishi klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mitsubishi klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mitsubishi klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mitsubishi klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mitsubishi klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
1870-ben Yataro Iwasaki, egy japán rizskereskedő család gyermeke Tsukumo Shokai néven létrehozta saját kereskedőcégét, amelyhez három hajó is tartozott. 1875-ben Iwasaki új nevet adott cégének: Mitsubishi Gőzhajó Társaság. A családi címer három gyémántja, valamint egy baráti család három tölgylevelet ábrázoló címeréből alakult ki az embléma. „Mitsu” jelentése magyarul három, a „bishi” pedig a gyémánt japán elnevezése. A mai Mitsubishi-embléma 1914 óta változatlan. 1917-ben a Mitsubishi-birodalom hajói után megszületett az első sorozatban gyártott japán személyautó, a Mitsubishi A-modell. A hétüléses, favázas autóba 2,8 literes, négyhengeres, 35 lóerős benzinmotor került. Egy évvel később bemutatták a cég első teherautóját (T-1), 1920-ban elkészült az első Mitsubishi gőzmozdony, 1921-ben pedig levegőbe emelkedett a gyár első repülőgépe. 1933-ban a Mitsubishi bemutatta a világ első búvárhajóját, amely 1000 méteres mélységbe tudott leereszkedni. A ma több mint negyven óriásvállalatból álló Mitsubishi-csoport a világ egyik legnagyobb és legkiterjedtebb ipari konszernje. Ezek között szerepel az 1970-ben önállóvá vált Mitsubishi Motors Corporation éppúgy, mint a szórakoztató-elektronikával, telekommunikációval, számítástechnikával foglalkozó Mitsubishi Electric, vagy a fényképezőgépeiről ismert Nikon. Kevesen tudják például azt is, hogy a világ egyik legnagyobb bankját a Mitsubishi tudhatja magáénak, és hogy Japán egyik legnépszerűbb söre, a Kirin is a Mitsubishi-konszern terméke.
A Mitsubishi Motors Corporation mérnökei az elmúlt három évtizedben hihetetlen tempót diktálnak a fejlesztésben. Kifinomult motortechnika, többszelepes vezérlés, előbb mechanikus majd elektronikus befecskendezés, közvetlen benzinbefecskendezés (GDI-technológia), összkerék-meghajtás és összkerék-kormányzás, elektronikus motor- és futómű-felügyeleti rendszer, nem utolsó sorban magas szintű biztonsági és környezetvédelmi megoldások jelzik: A Mitsubishi a világ élvonalába tartozó autók gyártása mellett kötelezte el magát.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!